Send Help
When two business colleagues (Rachel McAdams and Dylan O’Brien) become stranded on a deserted island as the only survivors of a plane crash, they must overcome past grievances and work together to stay alive. But they’re not in the office anymore, and an unsettling, wryly humorous battle of wills and wits begins in this original, darkly comedic psychological thriller.