Southside With You
Inspired by Barack and Michelle Obama’s first date, Southside With You recounts the eventful summer day in 1989 when a charming young law associate named Barack Obama (Parker Sawyers, Zero Dark Thirty, Jack Ryan: Shadow Recruit) tries to woo reluctant attorney Michelle Robinson (Tika Sumpter, Get On Up, Bessie) during a daylong date that takes them from an art exhibit to a screening of Spike Lee’s Do the Right Thing to a sweet first kiss outside of a Baskin-Robbins ice-cream parlor.