Stevie Nicks: Wild at Heart
They say great art comes from great tragedy. This couldn't be more true with the songstress of Fleetwood Mac. For decades, she has fronted one of the most successful bands in history, resurrecting them from the ashes. Even with the trials and tribulations of being a member of Fleetwood Mac, Stevie has remained an iconic role model.