Switchback
Former doctor Lane hitches a lift west with Cadillac driver Bob. Meanwhile, a murder has just occurred in Amarillo, Texas in the midst of an election, with Sheriff Buck and maverick FBI agent Frank investigating. One of these men is the killer, but which one?