The Big Bounce
Jack Ryan, a surfer, drifter and con man, makes his way to Hawaii and lands a job caring for Walter Crewes, a judge on the island. His new gig leads to an involvement with a beautiful, enterprising woman, who's really the lover of a real estate tycoon - a shady businessman and long-time rival of Judge Crewes. Ryan, naturally, has to choose between the woman, the money or the honourable path.