The Devil We Know
An idyllic town is also home to a sprawling DuPont chemical plant that manufactures Teflon using the chemical C8. A science panel linked exposure, even in small amounts, to a multitude of cancers and birth defects. From Teflon cookware to fast food wrappers, exposure to the chemical is global, and now C8 is in all of our blood.