Squeezie: Thanks Internet 0.00001% Chance
S1, E1: Squeezie heads off to the countryside with his brother Florent and friends Meunier and Théo for a well-deserved weekend away. It's an opportunity for him to get back to his roots, evoking his past as a shy teenager filming himself in his bedroom and who, through sheer determination, would go on to become a teen idol-despite the skepticism of those closest to him.