Deputy 10-8 Black & Blue
S1, E5: When Joseph's childhood friend is wrongfully accused by the LAPD, he involves Bill in his mission to find the truth; Paula is put in a tough position when her hospital puts her in charge of making staff cuts to meet its budget requirements.