1028 Teeth
S1, E6: The vorpal sword is the one thing that can kill an ogre, but Mallory will have to trust Jared to acquire it. They risk it all by following a hag to the Goblin Market. Thimbletack’s left to defend Spiderwick. Simon’s friendship with Calliope leads him further from his family. Helen and Dorian’s bond strengthens as they face off against Tanner to save Meskwaki. Mulgarath spreads a sleeping sickness.