S2, E5: A new episode of 'Tijuana Jackson: Life Coach,' in which Tijuana tries to be a positive role model for his nephew; part two of the Movie of the Week, 'Death Hunt'; an entry from 'Brick Novax's Diary'; and another edition of 'Welcome to My Study,' in which Mitchell shares more everyday items from his study drawers.