S2, E6: The first installment of 'Lady Refs,' about the love triangle that is formed when Dirkson and Jablonski are joined by a new lady soccer referee; another edition of 'Do You Want to See a Dead Body?' with Rob Juebel and Rachel Harris; 'The Burn Unit,' in which three badass women track down a cheating husband; and the Movie of the Week, 'Sticky Minds,' with Kristen Wiig.