Glee 2009
S6, E12: GLEE goes back in time to see why the original members of New Directions signed up for glee club in the first place. Music includes: "Popular" (From Wicked), "I'm His Child" (Zella Jackson Prince), "I Kissed A Girl" (Katy Perry), and "Pony" (Genuwine).