The Punisher 3 AM
S1, E1: After killing all of the criminals involved in his family’s murder, Frank Castle keep a low profile in New York city working at a construction site under an alias. However, when a young man also working at the site gets dragged into a robbery gone wrong, Frank steps in to save him.