S3, E1: Nathan and Duke -- at each others' throats after their brutal fight on Duke's boat -- are forced to work together to search for Audrey, who was mysteriously abducted at the end of last season. But their search is impeded by a series of strange events that have some residents worried that Haven is facing something more than just the "usual" supernatural forces – that the town might be ground zero for an alien invasion.