The Newsroom 5/1
S1, E7: An anonymous source contacts Charlie and provides advance details on an imminent story of national importance. When news breaks that the President will be making a televised speech that night, the 2.0 staff cuts short its one-year (and one week) anniversary party, and rushes back to the newsroom amidst a flurry of speculation as to what exactly happened.