Reasonable Doubt 99 Problems
S1, E3: As Brayden's newly appointed defense attorney, Jax and the team dive in, gearing up for the preliminary hearing; Lewis and Jax come together to help Naima; Damon and Jax decide to be friends after she helps him with a problem.