A Broken Heart
S1, E4: Sydney and her Russian nemesis Anna memorize a 500-year-old binary code written by Milo Rambaldi before it is destroyed. Sydney and Dixon are sent on a mission to investigate a plot to eliminate the United Commerce Organization.