Abominable and the Invisible City A Cabbage Kinda Day
S1, E6: Yi discovers one of Morty's babies still in her building and attempts to juggle her various responsibilities, but it becomes too much and she accidentally "loses" Mini-Morty; Yi enlists help from Jin and Peng.