A Closer Walk With Thee
S1, E20: Hayley confronts a surprising enemy as she and her unborn baby fall into peril during a celebratory wake to honor a fallen member of the community. In order to save Hayley, Klaus and Elijah enlist the help of Genevieve (recurring guest star ELYSE LEVESQUE) who struggles to maintain control over Davina and the other young witches. Cami tells Marcel that Francesca (recurring guest star PETA SERGEANT) is determined to find a mysterious key that may unlock a family secret. Meanwhile, as Klaus suffers from nightmares of his father, Mikael (recurring guest star SEBASTIAN ROCHÉ), he is forced to examine his troubled relationship with his own adoptive son, Marcel.