S3, A18: Wanneer George er onbedoeld voor zorgt dat de schoolbibliothecaresse, mevrouw Hutchins (terugkerende gastrol van SARAH BAKER) in het ziekenhuis belandt, moet de familie Cooper haar weer op de been zien te krijgen. Ondertussen geeft Meemaw Georgie relatieadvies.