Grey's Anatomy A Diagnosis
S16, E14: DeLuca is irritated after Meredith takes over his patient whose symptoms continue to stump the doctors; Jackson, Owen and Jo work on a couple injured in a bear attack; Levi is hurt when Nico doesn't want him to meet his parents.