A Good Death is Hard to Find
S2, E12: After receiving a severed finger at the station that was unexpectedly left to him in a will, Walt connects this seemingly random act to a new murder – as well as an armed robbery twenty years ago. At the same time, Vic's paranoia peaks when she suspects she is being stalked, forcing her to confide in Walt.