Person of Interest A More Perfect Union
S5, E6: The Machine sends Reese and Finch to a wedding to protect a pair of POIs before their nuptials. Also, Fusco becomes angry at being kept in the dark by the team and takes it upon himself to investigate a string of missing person reports.