Shameless A Night to Remem-Wait, What?
S5, E4: When Frank arrives at Lou's to pick up his six-figure insurance settlement, he's shocked to discover that he's already collected it. Meanwhile, Lip visits Amanda and her family at their luxurious house in Miami.