The Wheel of Time A Place of Safety
S1, E3: Moiraine and Lan find help in an unexpected - and unwanted - quarter, as the separated villagers try to find their way back to each other, or at least to refuge. But they all soon learn how far the Dark One's reach extends, and how few they can trust on the road.