A Real Shot in the Arm
S8, E2: Casey struggles to get Boden to sign off on an energetic new recruit; Foster extends an olive branch to her irritating new medic; Otis inspires Herrmann to seek new partners at Molly's; Brett realizes life in Fowlerton will take some getting used to.