Big Love A Seat at the Table
S5, E2: Already under fire on Capitol Hill, Bill's attempt to stage a 'safety net' meeting for polygamist leaders is hindered by Alby and Home Plus objectors. In an effort to find common ground with her mother, Barb asks Nancy to join her at a symposium focusing on mother-daughter Mormon challenges. Nicki learns the extent of Adaleen's isolation; Marge despairs over the quandary involving Ana and Goran; Cara Lynn impresses her math teacher, and Greg.