The Simpsons A Star Is Torn
S16, E18: Lisa enters a “Li’l Star maker” contest, but is dismayed to discover how tough the competition really is. Homer becomes an overprotective stage parent, so abusive that Lisa fires him. Homer goes to work for Lisa’s main competitor, and Lisa wonders just where his heart truly lies.