S2, A22: Tijdens de laatste aflevering van seizoen twee nodigt Sheldon de hele school uit voor de bekendmaking van de Nobelprijs. Ondertussen leert Meemaw meer over het verleden van dr. Sturgis en brengt Georgies wens voor kabel-tv een confrontatie tot stand tussen hem en zijn vader.