Desperate Housewives A Vision's Just a Vision
S5, E10: Lynette takes extreme measures to protect her son; Carlos realizes the extent of Gaby's sacrifices for their family; Bree wants to prove to Andrew that she has accepted him for who he is; Susan and Mike recognize the fate of their relationship.