S1, A1: Negen jonge klimmers uit South Memphis beginnen aan een reis die hun leven kan veranderen. Hun eerste trainingsmissie op een berg in Colorado drijft hen tot het uiterste, en tijdens deze strijd komt één klimmer tot een openbaring.