Active Interest
S1, E6: As of late, an increasing number of people have been going missing in the districts of Ikebukuro and Shibuya. However, those that have gone missing are people that will not be missed much such as fugitives and illegal aliens. And today, once again, a group of illegal aliens living in an abandoned hotel, have fallen victim to some young "man hunting" thugs with metal pipes and knives. They capture the fleeing "merchandise" with much enjoyment, but the question lies: where do they take them? And who will have the nerve to stand up and save these people?