S1, E6: With the ability to turn her body into solid diamond, Madam Koganei seems impervious to Saiga's attacks. Not only is she virtually unbreakable, but the diamond's reflective quality makes it impossible for Saiga's camera to focus. After a high-speed chase through the city the photographer will have to think fast to keep Kagura out of the enemy's hands.