Advent
S1, E2: As they each attempt to shore up last-minute support before their first public debate, Parco shares his future plans for Skel, while Wilson learns a valuable lesson about truth from Susie. Meanwhile, Alma makes an urgent plea to the person she believes holds the key to the DMZ’s ultimate power.