Arabian Inferno Aerial Masters
S1, E5: The Arabian Peninsula is the world’s transit hub for 3 billion birds on migration to and from Europe, Africa and Asia. This episode tells the stories of the majestic raptors and magnificent waders – from the largest migrants to the smaller residents – how they fly, hunt and survive in this region of extremes – both in the wild desert and close to the urban jungle.