Call me Dad Aflevering 3
S1, A3: Emil en Viktor worden opgeroepen voor een vergadering met Carla's vakbond, maar het gaat niet zoals ze hopen. Tijdens een etentje met zijn tweeën realiseert Emil zich dat Viktor en Helle bezig zijn met gezinsuitbreiding.