S1, E5: Bahar and her children go to Yeliz's wedding and have a great time. Hikmet continues to beat Ceyda, and Bahar looks for a way to stop him. Hesitant to leave Nisan alone, Bahar notices Nisan's reluctance to go to school. Going to the park, Nisan worries her mother. Bahar meets her sister, Şirin.