S1, E6: Bahar tells her old memories of Sarp to Yeliz, and the two speak about his death. Hatice finds the pictures of Sarp that Şirin keeps. She demands an explanation but isn't happy with the one she received. Şirin remembers the day she went on the same ferry with Sarp. Hikmet threatens to kill Bahar unless she agrees to spy on Ceyda's house.