Afscheid Nemen Is Moeilijk
S2, A19: Katie en Greg vinden het moeilijk om hun kinderen te begeleiden in het omgaan met verlies als een goede vriend plotseling sterft en hun huisvarken, Hans Gruber, terug moet naar zijn natuurlijke leefomgeving.