Modern Family After the Fire
S3, E8: After a neighbor's home burns down, the whole family rallies and organizes a community drive to help do some good - though it's not all good, as Jay throws out his back, Cameron does some posturing with a huge moving truck, Claire discovers that Mitchell and Gloria have been spending a lot of time together, and Luke and Manny get their hands on some of the donated toys.