The Golden Girls All Bets Off
S5, E24: Dorothy's gambling problem re-surfaces after a visit to the race track and quickly begins falling in to debt and gaining an apathy to her job. Meanwhile, Rose takes up painting and Blanche is insulted after a man she works with rejects her advances.