All These Things That I've Done
S4, E7: Brooke copes with the T.A.R.T. fashion show and a new boyfriend. Rachel (recurring guest star DANNEEL HARRIS) makes the cover of Maxim magazine, causing chaos at Tree Hill High. Lucas learns of Nathan's dealings with Daunte (recurring guest star RICK FOX), and ultimately has to choose between Nathan and his love for basketball. Haley takes a babysitting job but finds herself in over her head. And Peyton's half-brother, Derek (recurring guest star ERNEST WADDELL), forces Peyton to confront her deepest fears. CariDee English, a real-life contestant on "America's Next Top Model," guest stars as Tia.