A Midsummer's Daydream
S1, E5: Simon goes to his father for help. Calliope takes Simon to a friend who turns out to not be so friendly. A frantic Helen finds unexpected support from Dr. Brauer when they discover their children are missing. Jared has to find the dragon page before Mulgarath and has no choice but to join forces with Thimbletack. Mallory challenges Valentina for answers and gets more than she bargained for.