Welcome to Chippendales An Elegant, Exclusive Atmosphere
S1, E1: Indian immigrant Somen "Steve" Banerjee spends his days working at a gas station and his nights dreaming of being the next Hugh Hefner; a chance encounter with a Playboy centerfold and her slick promoter husband sends him in an unexpected direction.