Anchors Away
S5, E1: In the Season Five premiere, Samantha considers her relationship with a repentant Richard while Carrie decides her one true love must be New York City. Miranda fears that her new little boy Brady is changing things and Charlotte shakes things up at a wild Fleet Week bash.