The Librarians And the Bleeding Crown
S4, E5: A Librarian from the past teams up with the Librarians of the present to take down an ancient and powerful enemy let loose in the modern day. When superfan Flynn is met with the prospect of teaming with his Librarian hero Darrington Dare, he could not be more excited, until Darrington leaves the Librarians with this dire warning: There can be only one Librarian - ignore at your own peril.