The Librarians And the Dark Secret
S4, E1: A secret sect of the Vatican Church unearths a map detailing the locations of the four cornerstones of the Library of Alexandria; Flynn and the Librarians work with an unexpected ally to stop them before the stones can be used to destroy the Library.