2 Broke Girls And the Jessica Shmessica
S6, E17: When Bobby invites Caroline to a party to meet his family, she is eager to make a good impression but isn’t prepared for the torch that his mother and sisters still carry for Bobby’s ex-girlfriend. Also, Caroline’s nerves are even more frayed when the diner gang decides to tag along.