2 Broke Girls And the Minor Problem
S4, E20: Max and Caroline's attempt to break Nash (recurring guest star Austin Falk) into the modeling business comes to a screeching halt when his mother (guest star Tasha Ames – The Fosters, Switched at Birth) arrives from Ireland to retrieve her son. Recurring guest star Sandra Bernhard appears as Joedth, owner of The High.