2 Broke Girls And the Partnership Hits the Fan
S5, E20: When a law firm courting Randy (recurring guest star Ed Quinn) for a job invites Randy and Max to dinner at a hip new restaurant, the evening veers off course when their eclectic cuisine doesn't sit well with Max.